Jeg vil reklamere. Hva gjør jeg?

Om du mot formodning skulle få problem med din dør som beror på fabrikkasjonsfeil skal du levere inn en reklamasjon. Ettersom din forhandler er den som har kjøpt døren av oss så må vi ha forhandlerens kontaktopplysninger for å kunne spore produktet til rett ordre. Kontakt den forhandleren der du kjøpte din dør, så registrerer de en reklamasjon direkte inn i vårt system.
Vi vil gjøre deg oppmerksom på at det dessverre ikke er mulig å reklamere på dører grunnet fuktskader som har oppstått på baderom eller mellom rom der det er store temperaturforskjeller

Finn forhandler her

På dette nettstedet brukes det informasjonskapsler for at du skal få en best mulig opplevelse. Hvis du godtar bruken av disse, klikker du ganske enkelt her for å fortsette. I motsatt fall kan du lese våre retningslinjer for informasjonskapsler her og lære hvordan du blokkerer eller deaktiverer informasjonskapsler. Deaktivering av informasjonskapsler kan føre til at dette nettstedet ikke fungerer som det skal, og du vil kanskje ikke få tilgang til bestemte deler av det.